Türkiye'nin En Kaliteli Oyun Destek Platformu!

Daha önce bu denli temiz bir tasarıma sahip, stabil, hızlı, kaliteli, güvenli bir oyun forumu gördünüz mü? Şu an görüyorsunuz, Hoşgeldiniz!
~ OyunForum.Net ~

  • Moderatör başvuruları için Fearless ile iletişime geçebilirsiniz...

War Thunder Aktif Ödül Programı

Tsubasa

Moderatör
Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
2,381
Çözümler
1
Aldığı beğeni
4
Yaş
31
Cinsiyet
Erkek
Uygun alanı bulduktan sonra, gerçekten neye ihtiyacınız var? Her alanda, neyin gerekli olduğunu ve nerede bulunacağının yanı sıra önerilen biçimler ve nasıl rapor oluşturulacağı konusunda ayrıntılı olarak açıklayan yararlı bir sabitlenmiş konu vardır.
Genel olarak, standart veya oyunla ilgili hata raporunun temel ve temel bölümleri şunlardır:
  • Sorunun açıklayıcı başlığı
  • Oyun Sürümü numarası (1.XX.X.XX)
  • Sorunun tam açıklaması ve ayrıntıları
  • Sorunu yeniden oluşturma adımları
  • İstemci Günlük Dosyası (Tamamen tarihsel konular için gerekli değildir)
  • Dosyayı / ekran görüntüsünü ve / veya videoyu tekrar oynat
Tarihsel konularda aşağıdaki iki noktadan biri gerekli olacaktır:
  • Birincil tarihsel kaynak (Kullanıcı / Fabrika / Onarım Kılavuzu, Orijinal el kitapları vb.)
  • İki ikincil kaynak (Kaynak eserler, müzeler, Biyografiler, Kitaplar, "uzman" görüş yayınları, web siteleri vb.)
Her şeyi hazır hale getirdikten sonra, raporunuzu gönderebilir ve incelemeyi mümkün olan ilk önce sorunu test edip yeniden oluşturacak ve daha sonra konuyu iletecek veya gerekli olabilecek ek bilgileri isteyecek bir Teknik Moderatör tarafından bekleyebilirsiniz.
Active Bug Reporter programı
İyi yapılmış ve kaliteli Hata raporlarını aktif olarak teşvik ediyoruz, çünkü bunlar sadece konuları daha hızlı çözmemize yardımcı olmakla kalmıyor, aynı zamanda topluluk içindeki herkes için oyunu genel olarak geliştiriyor. Ayrıca düzenli olarak hata raporları ve oyuna gösterdikleri özveriyi ve geliştirilmesini takdir ediyoruz. En önemlisi, konuyu bulmadaki zorluğu ve genel olarak oyuna önemini göz önünde bulundurarak, son derece yüksek kalitede rapor gönderen kişileri, raporların sayısının çokluğu üzerinden tanımak istiyoruz.
Çok yakında başlayarak, düzenli olarak yüksek kaliteli hata raporları gönderenlerin seçilip gruba davet edileceği ve Altın Kartal ödülü ve ayrıca ek avantajlar elde edeceği forumlara “Aktif Hata Muhabiri” programını tanıtmayı planlıyoruz. forumu bir sonuç. Bu, hem raporlara hem de topluma desteğe olumlu katkıda bulunanları gözden geçirdikten sonra periyodik olarak karar verilecektir.
Aktif Hata Muhabiri olmanın faydaları
  • Benzersiz Forum Başlığı / Grubu - “Aktif Hata Muhabiri”
  • Takımdan 1 kez takdir ödülü olarak 1000 Altın Kartal
  • Genişletilmiş forum yükleme alanı
Yukarıdakilere ek olarak, aktif hata rapor programı dahilinde olağanüstü taahhüt gösterenlerin Teknik Moderasyon ekibine davet edilmesi düşünülebilir.
Hata Bildirimi - SSS
S. Hiçbir şey düzeltilemez! Neden hata raporu hazırlamalıyım?
C. Bugs aslında günlük olarak çalışır ve sabitlenir. Değişiklikler günlüğünden, değişiklik günlüğünde ne kadar sık hata düzeltme ve iyileştirme güncellemelerine sahip olduğumuzu görebilirsiniz.bölümü, araç düzeltmelerinden stabilite ve performans iyileştirmelerine ve haftada birkaç kez ya da bir kerede biraz daha büyük güncellemelerde uygulanabilecek daha ciddi çökmeler ve niş sorunlarına kadar uzanır. Oldukça fazla sayıda konu aslında bir avuç oyuncuya veya bölümlere ayrılmış bir gruba çok özel olabilir, bu nedenle belirli oyuncular için geçerli olmadıkları için birkaç düzeltme atlanabilir veya basitçe göz ardı edilebilir, bu nedenle değerleri takdir edilmez. Sadece bu değil, Büyük güncellemeler de her boyutta çok sayıda düzeltmeyle birlikte geliyor. Oyunun tüm alanlarında çok fazla düzeltme, düzeltme ve iyileştirme olmadığı tek bir güncelleştirme yapılmaz, bazıları gerçekten araştırmacı bir gözünüz olmadığı sürece fark etmeyebilirsiniz!
S. Reddit'te War Thunder Live veya Sosyal medyada yayınlanan bir ileti dizisi oluşturdum, neden sorunumu çözmediniz?
C. Bir konuyu, kısa klibi veya videoyu yayınlamak, diğer insanları bir konuyu ve bu konuyu en iyi nasıl önleyebileceğini / deneyimleyeceğini en iyi şekilde bildirmek için yeterli olabilir, ancak bir konuyu gerçekten düzeltmeye çalışmanın asla iyi bir yolu değildir . Videolar ve klipler genellikle tüm hikayeyi göstermez, kolayca manipüle edilebilir / bağlamdan çıkarılabilir ve ayrıca soruna veya kaynağına tam olarak neyin neden olduğunu göstermez veya açıklamaz. Kimsenin sorunun temel nedenini veya nasıl çözüleceğini tanımlamasına yardımcı olmaz. Bunun için, çoğu durumda Clog dosyası ve Replay, sorunu çözmek için gerekli tüm bilgileri (çoğu durumda) içerdiğinden, bir sorunun çözülmesini sağlamak için mutlak temeller olan paha biçilmez kaynaklardır. Tıkanma ve Yeniden Oynatma dosyaları oyun klasörlerinde son derece hızlı ve kolaydır ve çoğu zaman, bir konuyu tartışan bir gönderi yapmak için gereken süre içinde, aynı zamanda konuyu gerçekten düzeltebilecek geçerli bir hata raporuna girmiş olabilir. Bunun ötesinde, bazı sorunlar basitçe çoğaltılmaz ve bir grup oyuncu / koşul / koşulla sınırlı olabilir, bu nedenle konuyu sık sık göstermek / tartışmak hiç işe yaramaz. Bir sorun bir hata raporu aracılığıyla doğru bir şekilde rapor edilmediyse, çözülmesi pek olası değildir.
S. Hata raporumu oluşturmak için yardıma / yardıma ihtiyacım var, ne yapabilirim?
C. Eğitici videolarımıza ek olarak , War Thunder forumundaki süreç ve sorularınızla ilgili yardım ve destek sağlayabilecek herhangi bir Teknik Moderatör ile iletişime geçebilirsiniz . Ayrıca her bölümde tam metin kılavuzlarımız var ve çok yakında War Thunder Wikipedia'da kapsamlı ve tam kılavuzlarımız olacak !
S. Özel sorunumun düzeltilmesi neden bu kadar uzun sürüyor?
C. Bu büyük ölçüde bildirilen özel duruma veya hataya bağlıdır, ancak dikkat edilmesi gereken birkaç önemli nokta vardır. Sıklıkla düzeltilmesi hızlı görünen “küçük” bir hata gibi görünen şey, ortalama bir oyuncu tarafından görülemeyen daha karmaşık bir kod meselesi olabilir. Ayrıca, konuların başka bir kod satırıyla birbirine bağlanması veya bir şey düzeltildiğinde, gözden geçirilmesi ve düzeltilmesi için daha fazla zamana ihtiyaç duyan başka bir öğe üzerinde öngörülemeyen bir etkisi olabilir. Bazı konular yüzeyde göründüğünden çok daha derin ve sorunlu olabilir. Daha karmaşık tarihi meselelerle ilgili olarak, şu anda oyunda 1500'den fazla araç bulunan, her biri son derece yüksek ayrıntı ve sofistike seviyelere göre modellenen War Thunder, mevcut diğer tüm oyunlara özgü bir senaryoya sahiptir. Her araç bir dizi kaynak materyale, arşiv dokümantasyonuna, gerçek örneklere (hayatta kalan örneklerin olduğu bazı durumlarda) ve yayınlara, videolara ve birbiriyle çatışan ve birbiriyle çelişebilecek bir dizi diğer medyaya sahiptir. Bu nedenle, tarihsel bir konu ortaya çıktığında, daha sonra, daha fazla araştırma, validasyon, müze gezileri ve doğru ve en güvenilir bilgilerin sağlanması için diğer yöntemlerle perde arkasından takip edilir. Bu tür konuların karmaşıklığı göz önüne alındığında, elbette biraz zaman alabilir. Ancak her rapora aynı düzeyde dikkat gösterilir. tarihsel bir mesele ortaya çıktığında, daha sonra daha fazla araştırma, onaylama, müze gezileri ve doğru ve en güvenilir bilgilerin sağlanması için diğer yöntemlerle perde arkasından takip edilir. Bu tür konuların karmaşıklığı göz önüne alındığında, elbette biraz zaman alabilir. Ancak her rapora aynı düzeyde dikkat gösterilir. tarihsel bir mesele ortaya çıktığında, daha sonra daha fazla araştırma, onaylama, müze gezileri ve doğru ve en güvenilir bilgilerin sağlanması için diğer yöntemlerle perde arkasından takip edilir. Bu tür konuların karmaşıklığı göz önüne alındığında, elbette biraz zaman alabilir. Ancak her rapora aynı düzeyde dikkat gösterilir.
S.Bu hata bana çok oluyor, neden kimse bunu fark etmedi?
Y. Testin, oyunun geliştirici / üretim sürümlerinde görünmesine bile rastlanmayan yeni sorunlar için nadir değildir. Belirli koşullar, oyuncu numaraları, bilinmeyen olaylar ve aynı zamanda her bir oyuncunun bazı durumlarda tamamen farklı bir donanıma, ağa, platforma, konuma ve diğer tüm değişkenlerin başka bir oyuncuya sahip olması gerçeği, bazı hususların test sırasında çoğaltılamayacağı veya çoğaltılamayacağı anlamına gelir. ve test sırasında asla ilk sırada meydana gelmezler. Bazı konular oyunun bazı versiyonlarında mevcut değildir ve diğerlerinde, farklı sunucularda bulunur ve her değişikliğin oyunun her bir unsuru üzerinde etkisi vardır, bu nedenle meydana gelebilecek çok fazla değişken vardır, bu yüzden hiç hesaba katılması imkansızdır. başkasının yapabileceği her şeyi deneyimleyin. Bu nedenle doğru hata bildirimi çok önemlidir.
S. Bu sorun neden düzeltildi, ancak hâlâ oluyor?
C. Çoğu zaman, bir şey düzeltildiğinde, hatanın tam olarak aynı versiyonunun meydana gelmesi veya geri gelmesi pek olası değildir. Oyunun doğası ve karmaşıklığı nedeniyle, bazı değişikliklerin diğer değişikliklerin bir sonucu olarak ortaya çıkması kaçınılmazdır. Diğer zamanlarda, benzer görünebilir, ancak tamamen farklı bir konu olabilir.
S. Hata raporlama sisteminin “bu” kısmını pek sevmiyorum, “bu” yaparak geliştirebilir misiniz?
A. Hata rapor sistemi zamanla sadece oyunla değil, aynı zamanda geri bildirimlere ve yıllarca akan raporlara da dayalı olarak gelişti. Her zaman sistemi iyileştirmeye ve mümkün olduğunca kullanıcı dostu ve kullanımı kolay hale getirmeye çalışırken, aynı zamanda bir raporu geçerli kılmak için gereken minimum minimum adımları (Müşteri Günlükleri, Yeniden Oluşturma Adımları, Sürüm numarası gibi) çok önemli şeyler). Lütfen görüşlerinizi, fikirlerinizi ve önerilerinizi yorum bölümünde veya Öneriler bölümünün “ Forumlar / Web Sitesi ” alanına bırakmaktan çekinmeyin .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Benzer konular

Tema düzenleyici